Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2011. április 9., szombat

Ha érzésem lelkedre festem

with 9 comments
Lüktetésem leszálló ágára fut.
Ígérted, hogy nem ígérsz újra többet,
idegen át nyíló lidérces kaput,
bús vigaszt, igád alá hajtó csöndet.

Tétlenségébe sápadt a teremtés.
Hagytad és a véletlennek sorsa lett.
Bánat viharába szakadt halk sejtés
égette fel ütőered: vágy és tett,

melyen át bolygód közepébe estem,
s kívántam az enyhet adó kötelet
mi visszahúz vagy felfüggeszti testem,

ha már érzésem lelkedre festetett
s mégsem találna rá most vigaszt a szó,
mely mindenre hat s mégsem mindenható.




9 megjegyzés:

  1. Ez a lüktetés végigkíséri az egész verset, külön tetszik a befejezés .Irma

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű! Szépen kibontott gondolat, dallamos, "fülbemászó". Gyengéden simogató, vigasztaló.
    Ez a rész (többek között) nagyon tetszett:
    "Tétlenségébe sápadt a teremtés.
    Hagytad és a véletlennek sorsa lett."

    Hoztad a színvonalat, a minőséget, hoztad magad :)

    VálaszTörlés
  3. Hát én nem is tudom, nekem a többi versed erőteljesebbnek érződik.:( Az eleje tényleg lüktet:), a zárás átérződik.:) De a közepén csak úgy átsiklok...

    VálaszTörlés
  4. Dzsú! Nem kell mindig erőteljeskedni.:) A közepén én is csak átsiklok és ez így van rendjén, ugyanis ilyen az írás szerkezete.:)

    VálaszTörlés
  5. szép lett!

    Gratulálok :)

    Türk Éva.

    VálaszTörlés
  6. Balogh Gyula /Zseton/2011. április 19. 10:43

    A vége kicsit melankolikus lett. Ez kicsit szomorúvá teszi a verset. Kár érte. Letaglózott.

    VálaszTörlés
  7. Kell az a kis Dramaturgiai él, hidd el Zseton!
    Köszi!:)

    VálaszTörlés

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.