Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2011. április 27., szerda

Nagy rohanás

with 4 comments
Sötét felhő foszlányok,
mocskos eső cseppek,
mossák szennyes lelkem,
s rongyá ázok.

Átkozom önmagam,
ezt az élet sorsot.
Mit rám akasztottak,
és én hordom.

Hosszú volt az éjszaka,
s maradt a sötét fény.
Adjatok még esélyt,
s gyújtok villanyt.

Jönnek sorba új eszmék,
s múlnak évszázadok.
Születnek új mesék,
s én hallgatom.

Lesz új generáció,
és voltak hős ősök.
Elmúlt a piknik, a vakáció.
S nem maradt semmi,
csak a rohanó idő...




4 megjegyzés:

  1. Dehogy nem maradt, Matyó! A verseid maradtak, a rohanás pedig nem fog megszűnni, az időt nem lehet
    megállítani, sajnos.- Irma

    VálaszTörlés
  2. ...nem az időt akarom én megállítani(bár néha jó lenne)!...a nagy rohanást a pusztulás felé...ezt az értelmetlen hajszát...mert Istenke már pödri a bajszát...haverja meg feni a kaszát...mi megtöltjük a kasszát...ki húzogatja a fa szánt? :))

    VálaszTörlés
  3. Bocs, Matyó, vettem a lapot, értem én, elolvastam a visszajelzést,hát ez is benne van.. üdv. Irma

    VálaszTörlés

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.