Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2011. április 24., vasárnap

Vonzásban

with 5 comments
Megérintettelek,
és aljas módon magam ellen
fordítva a büszkeségem,
úgy szerettelek.

Úgy szerettem,
ahogy engem nem szerettek.
Érzelmeim kúszva fonódtak agyam tartományába,
akár a terhes semmit tevés.

Majd fellapoztalak, megsimogattalak,
és újra szerettelek.
Lelkemben megpihentél,
akár csak a régi álmok,
mikor aludni térsz.

Mint mágnesek ellentétes pólusa,
úgy fonódott testünk s karunk egymásba.
Úgy akartalak.
Rád tapadtam mint folt a zsákra,
és átöleltelek egy másik éjszakába.

Álmodom, ahogy ott fekszel az ágyamon,
ami lustán fogad magába,
a kritika nélküli vonzásba.

Álmodom, ahogy ölel két karod, akarod
s én is akarom, nem tagadom,
ez a kritika nélküli vonzalom.




5 megjegyzés:

  1. Mivel felhatalmaztál, hogy hozzád szóljak....hát megteszem...
    Kezdem a stílusod megszokni..../nem szokványos/..
    nagyon szép dolgok keverednek nagyon pongyola közhelyekkel....de mint mindíg a jók többek mint a rosszak...
    szóval:
    tökéletes:
    - Érzelmeim kúszva fonódtak agyam tartományába
    - fellapoztalak
    - Rád tapadtam /de a folytatás borzasztó/
    - átöleltelek egy másik éjszakába
    - kritika nélküli vonzás
    ami meg nem tetszik:
    - Lelkemben megpihentél
    - mint folt a zsákra
    - ölel két karod, akarod
    s én is akarom
    ez utóbbiak ezerszer kiőröltek....porrá írtak...

    De....de....egyre komolyabbak a dolgaid...és egyre jobbak.....eleinte túl nyersnek találtam az írásaidat...de kezdenek tetszeni....sőt....figyelek most már..
    gratula...
    Imre

    VálaszTörlés
  2. Szia Matyó! Nekem ebben a versben néhány sor nyersnek tűnik (lehet, hogy az én ízlésemmel van a baj? )de összességében egész jó kis írás. Irma

    VálaszTörlés
  3. Nekem meg úgy ahogy van tetszett. Jó tartalmas és csengő. az én fülemnek legalábbis.

    VálaszTörlés
  4. Tetszik a természetesség, a könnyed stílus, ami még őszintébbé teszi a gondolatokat, a verset.

    VálaszTörlés
  5. ...köszönöm néktek, hogy olvastok és olvastatok...na meg persze, hogy olvastattok...

    VálaszTörlés

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.